Najlepsze gry planszowe

Facebook


Talisman: Kataklizm


159,00PLN


Elf był jeszcze dzieckiem, kiedy wielki kataklizm wstrząsnął światem, a okrutne demony spaliły lasy, które jego lud nazywał domem. Dzisiaj nie pamięta już zbyt dobrze samego kataklizmu, a tylko to, co po sobie pozostawił. Jego misją jest przywrócenie światu porządku i harmonii. Jest tylko jedna droga – droga do Korony Władzy.

Nowy świat, który powołuje do życia Kataklizm, jest zbudowany na wzór starego – ze wszystkimi kręgami i krainami, jednakże znacznie mroczniejszy i niepokojący. Nowa plansza do gry zastępuje starą i wszystkie miejsca, które się na niej znajdowały. Oczywiście ciągle można znaleźć jakieś pozostałości po poprzednich cywilizacjach, jednak najważniejsze będą nowe siły, które zadomowiły się w opuszczonych ruinach. Pięć nowych postaci wkracza do gry o Koronę Władzy, a cztery nowe zakończenia zmieniają i urozmaicają walkę o największy skarb świata Talismanu.

Nowy świat
Zewnętrzna kraina, kiedyś spokojna, usiana łagodnymi wzniesieniami, równinami i polami spokojnych farmerów, dzisiaj jej puszcze pełne są śmieci i resztek cywilizacji, której mieszkańcy rozproszyli się i poukrywali w mrocznych zakątkach, tworząc kilka mizernych przyczółków. Dziwne, nowe formy życia pojawiły się na pustyni, a zamek, gdzie niegdyś nadworny medyk praktykował swoją sztukę, zamienił się w ruinę, kiedy Czarny Rycerz postanowił opuścić swoje stanowisko.

Wewnętrzny krąg, który niegdyś spływał żywym ogniem i lawą, teraz jest zamrożonym pustkowiem pełnym nowych niebezpieczeństw. Śnieżna bestia poluje na wędrowców, a w jamie wilkołaka mieszka agresywny Mutant. Wampir opuścił swoją wieżę, która odtąd nosi miano Lodowej Wieży, wokół której przeszywający wiatr mrozi krew w żyłach bohaterów. Dodatkowym urozmaiceniem nowej planszy są dodatkowe karty terenu. Odbywając podróż po zniszczonych krainach, poszukiwacze będą mogli dalej zmieniać i modyfikować tereny na planszy.

Ślady przeszłości W Kataklizmie poszukiwacze trafią na wiele śladów po tętniącym życiem magicznym świecie Talismanu. Nowe karty Pozostałości reprezentują te tajemnicze artefakty, użyteczne przedmioty i zaginione skarby, które przetrwały apokalipsę. Rupiecie można sprzedać za złoto, a znaleziony na Cmentarzu Uszkodzony pancerz można jeszcze naprawić, dzięki czemu posłuży jako podstawowa ochrona. Wiele z tych rzeczy, które kiedyś mogłyby być uznane za śmieci, teraz staje się nadzwyczaj cennymi.

Kataklizm to nie tylko szperanie w stertach pozostawionych przez poprzednie pokolenia Rupieci. To także ciągle obecne w świecie ślady zagłady. Toksyczne źródło odbiera zdrowie, ale nagradza nagłym przypływem sił lub zdolności magicznych. Tajemnicze anomalie pogodowe i rozszalałe burze wzbudzają trwogę nawet w najdzielniejszych poszukiwaczach, a pustkowia i mroczne jaskinie zamieszkują teraz nowe, drapieżne
  • Producent: Galakta


Powiązane produkty



Producent